MACS Support

Neem contact op met onze Supportdesk: 040 2900 400
Klanttevredenheid en betrouwbaarheid zijn essentiƫle onderdelen van de relatie die MACS deelt met haar klanten. Met dit in het achterhoofd, bieden wij een breed scala aan ondersteuningsmogelijkheden. De MACS Service desk heeft vestigingen in Uxbridge in Engeland en Son en Breugel in Nederland. De MACS support desk kan uw meldingen beantwoorden in het Nederlands, Engels, Frans en Duits. Uw verzoek kunt u indienen via e-mail, web portal of middels de telefoon.

Subscription & Support

Om gebruik te kunnen maken van de MACS Service Desk dient u te beschikken over een met MACS afgesloten Subscription & Support (S&S) contract.

Het Subscription & Support (S&S) biedt systeem en documentatie upgrades, waaronder bugfixes etc., en sourcecode levelsupport voor de Maximo applicatiesoftware. MACS beheert de Subscription & Support via een overeenkomst met IBM, de software auteur. Dit maakt het voor MACS mogelijk om eerstelijns-support op maat te geven en storingen op te lossen gebaseerd op kennis van de bedrijfsprocessen die Maximo ondersteunt.
Extra Support Services

Alle meldingen worden tijdens MACS kantooruren bij de MACS servicedesk gemeld. De MACS servicedesk zorgt voor de juiste registratie en toewijzing van de calls.Elke melding bij de MACS servicedesk wordt gelogd in het MACS servicedesksysteem en krijgt een uniek nummer. Alle vervolgstappen en acties om de call op te lossen worden in het centrale servicedesk-systeem gelogd. Naast het ontvangen van voortgangsrapportages per e-mail en telefoon, kunnen klanten ook de voortgang van hun verzoek om ondersteuning volgen door in te loggen op het MACS Support System.

Extra Support Services

Extra Support Services zoals toepassen van patches en upgrades voor Maximo (inclusief maatwerk om aan de normen van de klant te voldoen) en de toepassing van patches en fixes aan de Oracle database server zijn beschikbaar op aanvraag en in overeenstemming met het geldende tarieven.

Hosting

MACS beschikt over de mogelijkheden om de hosting van uw productie, development, acceptatie en of testsysteem te verzorgen. MACS kan de beschikbaarheid van een gehost systeem aanschaffen en beheren, alsmede zorgdragen voor het bijbehorende IT Management Support.