Diensten

MACS heeft medewerkers met kennis van en ervaring in verschillende sectoren en onderwerpen.Lees wat we voor u kunnen doen
MACS heeft een groot aanbod aan trainingenBekijk Trainingen
Onze diensten zijn erop gericht u zo zorgeloos mogelijk te laten werken met haar software oplossingen.Lees meer
De MACS support desk kan uw meldingen beantwoorden in het Nederlands, Engels, Frans en Duits.Lees meer
MACS levert verschillende diensten om u zo zorgeloos mogelijk te laten werken met de software oplossingen. MACS levert alle activiteiten die daarvoor nodig zijn: consultancy, project management, testen, upgrade en opleidingen. De diensten kunnen bestaan uit een advies om gezamenlijk te onderzoeken of onze software oplossingen ook waarde voor u bedrijf gaan toevoegen tot en met de support vanuit onze helpdesk.

Wanneer u wilt beginnen met één van onze software oplossingen kan MACS u een quickstart aanbieden. Hierbij heeft u de zekerheid, dat u een vast gedefinieerde oplossing ontvangt waarmee u binnen een vastgestelde tijd kunt beginnen met het verkrijgen van inzicht in uw bedrijfsmiddelen.

Wanneer u al gebruik maakt van één van onze oplossingen en u wilt inzicht verkrijgen in hoe u het product nu inzet en wat daar nog meer mogelijk is, kan MACS u daarin ondersteunen. Met behulp van een health check kan MACS samen met u meten hoe u uw software licenties inzet binnen uw organisatie.

Op het gebied van het uitvoeren van upgrades heeft MACS een ruime ervaringen opgedaan met verschillende versies van IBM Maximo. Voor een upgrade kan MACS u adviseren hoe dit het beste uitgevoerd kan worden zonder een al te grote impact op de dagelijkse werkzaamheden die u met uw huidige versie uitvoert.
MACS heeft een groot aanbod op het gebied van trainingen die in onze trainingslocaties in Son en Breugel als ook in Uxbridge gegeven worden. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om trainingen op uw locatie te verzorgen.